COM ''TRUCAR'' UN MOTOR DE 2TEMPS
Be avui vos ensellare a preparar un motor de dos temps per competicio es adir akest tipus de motors nomeses pot utilisar per un circuit tancat i vos mostrare un video com es prepare i vos esplicare com funciona.
Hi ha dos tipus de motors de combustio de 4temps i de 2tempsla diferenciade un motor de 4ta a un de 2t es que el de 4t per fer un cicle el ciguenyala a de donar 2 voltes. A la primera volta fa la admissio i compresio i a la segona volta fa explosio i escape. Encanvi un motor de 2temps fa la admissio,compresio,esplosio i escape am una sola volta.
Un motor de 2t es molt sensill es ta format per un ciguenyal,un cilindre,unes lamines un carburador un plat magneic o un roto , uns enbragues i des pres de pen si es un motor de escuter o de marxes duen variador o canvis.

Lo primer que feim per prepara un motor de 2 t es llevar totes les pesses de seria el motor a de quedar pelat nomes an de quedar els dos carters. Amb una dremel o una fressadora aixemplam les entrades de aire i de benzina que van cap a nes cilindre.Quan es tar modificat es pasa paper de aigua per tot per que quedi fi per que un motor commes fi estar millor per que s'aire petina millor.Mes tard posamun siguenyal mes lleuger amb uns rodamens de altes revolusions.Despres posam un bloc quetengui un diametre de pistor mes gros que el de seria i li axemplam els tranfers amb sa dremel. Quan estar montat i montam unes laminis de carbono i un carburador mes gros . Despres montamun rotor i un tub de escap mes bo amb una bokilla mes ample i mes bufande i un puro mes bo de queblar o de carbono amb mes sortida.Per acabar i posam uns enbragues polini metra kit o tjt i i si es una escooter i podem posar un variador amb unes bolles mes lleugeres , i si es una en marxes i ti vols gastar mes dobers i pots posar uns canvis metra kit o brk o un top. Aquets canvis el que fan es ke quan canvies de marxaes motor no baixe de revolucions i te un millor funcionament. 

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada